TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

hatar folk som ska tycka så mycket

Kategori: Detta har hänt idag

om jag dricker en redbull eller en cola då o då ska faktiskt folk ta o blankt skita i det.. och att jag gjort operation ska jag inte få dricka vad fan jag vill på en fest...

kan säga att det hade varit ännu värre om jag drack alkohol.. o ta o titta på vad andra GBP opererade dricker o äter..
dem äter med godis o dricker alkohol ibland..

så sluta kommentera min blogg din tönt.. o använd ditt riktiga namn för jag vet ändå vem du e.. ta hand om din familj istället för att bry dej om allt annat.. skaffa dej ett jobb kanske.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Oj, får man inte dricka alkohol när man gjort en sån operation?! Jag har en i min vänskapskrets som har gjort en och hon är ute o festar varje helg...med alkohol!

    Så att du dricker en redbull nångång ska väl andra ta o skita i, det är ditt liv!

    2010-11-07 | 13:17:31
  • ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆ säger:

    Förstår inte varför folk ska hänga upp sej på vad andra gör å inte gör .. de e väl ändå ens egna ensak ..

    Låt nu Surre göra som hon vill .

    Vill hon ta en öl eller något annat så låt henne göra de .. Grejen mä denna op är att man ska kunna leva någorlunda som vanligt men med att ta små mängder av allt ..

    Så låt nu henne vara å göra som HON vill.



    Hoppas att allt e bra annars gumman??



    Många kramar

    2010-11-07 | 15:16:41
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Rockkärringen säger:

    Avundsjuka, ren avundsjuka!!!

    2010-11-07 | 22:47:16
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/
  • mia säger:

    Trist att folk ska tycka så mycket, vet sj dom GPB opererade som inte riktigt bryr sig utan fortsätter köra på snabbmat och läsk till allt. Det är trist om nått. Tycker du gör ett bra jobb och måste erkänna att jag ser lite upp till dig.



    Keep up the good work tjejen.

    2010-11-11 | 08:34:55

Kommentera inlägget här: