TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Cykelutflyck och Bad på badhuset

Kategori: Detta har hänt idag

I går hade jag o gabriel cykelutflyckt..
Jag gjorde varmamackor som fick svalna.. o så skar jag upp dem som pinnar.. (lättare att äta)
Fixade lite saft o filt o sen begav vi oss iväg.. Var supermysigt.. o varm var det.. Gabriel älskade det verkligen.. han somnade i cykelstolen på väg hem sen.. hehe.. sötnosen..


Matsäcken


Gabriel på cykeln...


Nu cyklar vi över motovägen. Gabriel gillade att titta på alla bilarna som körde förbi


Här stannar vi o fikar.. en liten gräsdunge i skogen.. mm solen lyste ner så skönt på oss


Här fikar vi saft o mackor. Och Njuter av solen


Gabriel tog Kameran o tog en bild. *bra va*


Gott med saft.


Sötnosen somnade på cykeln...


ja det var det som hände i fredags..





Idag planerade jag att bada lite på badhuset.. Gabriel har ju inte badat sen han var liten bebis. Så jag tyckte han skulle få prova det igen.. o han älskade det.. han ramlade några ggr o fick näsan under vatten, men lika glad var han för det.. Han klarade av att ta sej upp själv när han ramlat.. skönt..

jag tog såklart inte min systemkamera med mej till badet. Istället tog jag den gamla digitalkameran. därav att det e lite halvsuddiga bilder. För den kameran e inte 100% bra.



Nu ska vi duscha.


Ohh detta gillade jag mamma.. Tryck igen o igen o igen o igen.


Badbalja.. varm o gott vatten..


Kvack får kolla om det e säkert att gå in här.


Badpojken.


Vatten o öronen


Underbara vi.


Gillar baljan


Han fick basta en liten stund








Jag försöker så gott jag kan aktivera gabriel med olika saker varje dag.. Jag vill att han ska ha underbara minnen som barn. Det finns dem som valt bort oss ur sina liv o då känner jag att jag måste kompensera honom för det.. Hans barndom ska vara lycklig. han ska känna sej älskad.. Men hur ska jag förklara varför vissa intve vill ha honom i sitt liv den dagen han frågar!!!



Kommentarer

  • Emma Persson säger:

    Tror inte du behöver oroa dig gumman...av bilderna att visa så kommer han att bli världens charmör.. =D

    Du e en bra mamma, absolut INTE som din 2:a mamma....han e lycklig.. du gör ett bra jobb...?D

    2010-05-30 | 00:56:35

Kommentera inlägget här: