TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Vinterdag..

Kategori: Detta har hänt idag

Ska jag vara ärlig så tror jag dem här fina vinterdagarna börjar gå mot sitt slut. Snart kommer dessa vinterdagar ersättas med vårdagar istället. vilket känns helt underbart.. men även sånnahär dagar e ljuvliga.


PÅ med overall, mössa, stövlar o vantar.. nu ska vi ner till båthamnen


Leka tittut med pappa runt fyren.. det var roligt..


Isen var jättehal. Konstigt att gå på den. man halkade hela tiden.


Mycket tryggare att gå med Pappa eller Mamma.




har varit en underbar eftermiddag i vintersolen.............

















(jag tycker att kommentarerna blir färre o färre... var har hänt med mina bloggläsare? var e ni?!

Kommentarer

  • Thessan säger:

    Vilken fin overoll (vet ej stavning) Han har, och vad mysigt ni hela fam har tillsammans!



    Ang gästblogg hos mig, min kära vän! =)=)

    Skriv hela ditt inlägg i ett mail till mig så publ. jag nästa vecka.

    [email protected]



    Känner du någon annan som kanske oxå har något de vill skriva om så be dem göra samma sak. PUSS

    2010-03-06 | 07:34:12
    Bloggadress: http://canitbetoomutch.blogg.se/
  • Annse säger:

    helt underbara bilder :D

    2010-03-06 | 16:25:02
  • Hanna säger:

    vilka underbara bilder! men trots det så längtar jag till vårdagar... ^^



    jag har blivit sjukt dålig på att kommentera, inte bara hos dig utan i alla bloggar jag läsar! =( FLÅT!! (ska skärpa mig)



    trevlig helg! kram kram ^^

    2010-03-06 | 16:32:27
    Bloggadress: http://hannaofsweden.se
  • Anonym säger:

    vi finns här och läser, men kommenterar kanske inte alltid...

    2010-03-08 | 13:34:58
  • Anonym säger:

    vi finns här och läser, men kommenterar inte alltid...

    2010-03-08 | 13:36:36
  • Cissi säger:

    Härliga bilder :)

    Vad skönt det ska bli när man slipper klä på sig/barnen så mycket kläder!



    Ha en bra dag!

    2010-03-09 | 14:18:02
    Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: