TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Stöd från familj o vänner..

Kategori: Familjen

Har stort stöd av dem.. alla e så glada för min skull..
Banta i min hjärna kommer jag få göra hela mitt liv då magen inte kommer tåla vissa saker längre.. men vad gör det.. efter ett tag så vet man ju vad magen tål och inte tål.


Min Älskade sombo hjälpte mej att komma igång.. vi började första flytdagen tillsammans.. Han drack modifast tillsammans med mej hela dagen.. hehe dock gav han upp dag 2.. men nu var jag igång iaf. Ingen återvändå.




sen har jag alla nyfunna vänner i "tjockisgruppen" alla hejjar o peppar o berömmer.. det känns bra..


Min bror Niklas var här i helgen.. Var med på syskonbild.. både han o jag e nyfikna på hur det kommer se ut som 1 år haha.. Smala o snygga.. Liknar mer syskon än vad vi gör nu..

Likadant med lillasyster.. att vi e syskon kommer vara mer självklart än nu då jag e så olika dem andra..



Min bror och min syster.. o så jag..



Kommentarer

  • Nettan säger:

    Så himla olika tycker inte jag att ni är. Man kan ju tydligt se att ni är syskon :)

    2010-03-17 | 15:38:00
    Bloggadress: http://anettehansen.blogspot.com/
  • puffan78 säger:

    Ja, det är skönt att ha ordentligt med stöd!



    Det gäller bara att inte låta sig nedslås av alla andra elaka typer därute.



    Keep up the good work! :)

    2010-03-17 | 16:15:52
    Bloggadress: http://osynligt.blogspot.com
  • Madde säger:

    Duktig tjej! Detta tar du med klackspark!

    2010-03-17 | 23:22:29
    Bloggadress: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: