TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

skyddad..

Kategori: Detta har hänt idag

Nu skiter jag i detta med dennishärvan..
Jag har inte gjort så jävla mycket mer än att vara medlem i den jävla gruppen.. o hur många var inte det då!!!!
så för att slippa alla idioter med sånna fruktansvärda kommentarer låser jag nu bloggen..

lika bra det..




Idag e det ner till Åhus som gäller...
Ska träffa Mina syskon.. som sagt alla 4 nu på samma gång..
i ett sånt här sammanhang med mys prat i middag det har ALDRIG hänt.. vi har aldrig träffats på detta sätt någon gång förut...   Vi samlades alla 4 på gabriels dop men då var det ju mer kalas.. nu e det mer vardag privat lixom.. ja ni fattar..



Längtar.. GLÖM INNNTE KAMERAN FOR FUCK SAKE!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Anette säger:

    Ha det så trevligt! :)

    2010-03-27 | 10:58:30
    Bloggadress: http://anettehansen.blogspot.com/
  • Jocke säger:

    Trevligt men trist att folk ska va sådana idioter som ska hålla på.

    Tycker du gjorde rätt som bad om ursäkt och så men du ska inte behöva ta skit för det att du var med där

    2010-03-27 | 17:39:22

Kommentera inlägget här: