TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jag tackade nej till jobbet,,

Kategori: Allmänt

Varför.. Jo

Jag kan itne få i mej mat på 10 minuter... Jag e magopererad.. (man blev ihjälstressad o det var pust o stön när man skulle äta från brukarens sida)

Jag vill kunna gå på toa (brukaren blev sur när jag behövde lämna för ett toa besök)

Jag vill sluta när min arbetstid e över (Brukaren e krävande o precis när man slutar så e det speciellt krävande så man inte får sluta i tid)

Man får inte ha inneskor.. (kan jag säga att efter ett helt arbetspass med att bara fått sitta ner i 10 minuter så hade jag jävligt ont i fötterna, men inneskor var förbjudet)



Nej.. det finns faktiskt ekonomiskt stöd från andra ställen..
Jag jobbar inte hos vilket troll som hellst faktiskt..´

Att få äta, gå på toa o sluta när arbetspasset e slut e väl ändå en rättighet man måste ha full rätt till..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: