TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Dagens Vi.

Kategori: Detta har hänt idag


Idag får Gabriel stanna hemma från dagis..  Han fick nämligen inte vara kvar en timme extra. Jag hinner nämligen inte hem till halv12 då jag ska träna hunden Tanja. Brukar vara i bromölla igen vid kvart över 12, halv 1. Så jag får ha honom hemma hela dagen istället.. Betalar 1200 kr varje månad för dagis och visa dagar får jag ta honom helt ledigt för att tiden inte hinns med..

men men störda regler ÄR störda regler inte mycket att göra åt.. Men man tycker att eftersom han inte ska vara där i morgon heller hade han kunnat vara där lite extra idag..

men men.. Han får följa med o träna Tanja idag. Idag blir det stadspromenadsträning...

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jo Carlie sa det, dock kom två av våra vänner och sa att dom åtog sig uppdraget så det behövs inte den här gången.

    Men tack ändå och vilken härlig blogg du har :)

    Ha en toppen dag.

    2010-06-10 | 12:10:09
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/
  • hannah säger:

    SV: Ja det får vi hoppas

    2010-06-10 | 14:23:16
    Bloggadress: http://hannisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: