TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

titta va jag hitta

Kategori: Allmänt

rotade lite i gamla inlägg o hittade denna. kul kul..



1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
22 i morgon tror jag

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
hey. vad gör ni idag


Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
ibland bli det såhär, men vad gör man

Vilket sms blev du mest berörd av?
vill önska er gott nytt år och hoppas året kommer få många lyckliga stunder

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
mej kvittar det

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
förmiddagen blir bäst för vår del.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
se till att hon inte blir irriterad

Vad vill du höra mest av allt?
Vinterkräksjukan?

Kommentarer

  • Carro säger:

    Hej! Jag fick min dotter i vecka 27 pga av en lossning på moderkakan. Hon är idag nyss verkar fyllda 2 år och jag tycker det verkligen går super bra! Hon är precis som sina gemnåriga så det verkar just nu inte som att hon har tagit nån skada.. Kul att kolla igenom gammla kommentarer och bilder :D

    2010-01-04 | 13:42:16
    Bloggadress: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: