TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Söndag.

Kategori: Detta har hänt idag

då har vi söndag igen..  Januari kommer bli en månad som kom o försvann.. o man undrar var blev tiden av.

I går jobbade jag min första dag på det nya stället, men jag var inte ett dugg nervös. fast man e själv så gick det hur bra som hellst. H*n sa att man märkte att jag jobbat i några år för jag hade en varsam hand och var noggran i mitt arbete. Känns skönt när man får höra sånt.

Blir att Jobba idag med. sen får vi se när dem ringer igen. kommer ju bli vid sjukdom eller ledighet.


Nästa vecka känns full..
Eletrikers ska komma på måndag
Ryggbehandling på tisdag
Återbesök på Neo på torsdagen + jobba natten
Jobba på lördagen
och kalas på söndagen + jobba natt.

Kommentarer

  • mina säger:

    God eftermiddag.Låter inte skoj med operation för mage..Får man fråga vad du ska göra för operation för magen..Du behöver inte svara om du inte vill.Hoppas att du får en skön söndag.kram

    2010-01-10 | 14:50:00
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • annse säger:

    oh my god he has such long hair now >O im missing you guys too bloody much.. im gonna call you today.. kisses

    2010-01-10 | 16:14:29
  • mina säger:

    Godmorgon gumman..Hoppas att det kommer gå bra för dig när det är dax för operationen..Kan tänka mig att du är lita nervös eller? Ha en skön måndag.kram

    2010-01-11 | 08:38:26
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: