TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

denna Måndag..

Kategori: Detta har hänt idag

Den har varit bra tycker jag.. hittills iaf..

Jag kom hem i natt efter jobbet..  Gick o la mej o sov gott till halv 10 idag.. Mattias tog ju Gabriel till dagis i morse så här har det varit lugnt o stilla hela förmiddagen..

Hämtade lillemannen på dagis kl 12.. sen när vi kom hem sov han lite middag, Vid kvart i 2 kom Nathalia en liten stund o busade av Gabriel lite grann.. haha ja vilka skitungar.


Idag blir det Hamburgare i bröd o lite pasta.. det ville sambon ha efter jobbet idag..



Älskar dessa underbara Ungar... Önskar så ibland att hon var min.. haha..

Kommentarer

  • Madde säger:

    Jag la ett gott ord för dig idag när min chef såg din ansökan på sin mail när jag va där ;) Tacka mig om ngn ringer från mejdej ngn gång framåt haha !!

    2010-01-11 | 18:49:55
    Bloggadress: http://mommy.webblogg.se/
  • Tova säger:

    Vilken mysig och fascinerande blogg! Tänk att eran sötnos kom redan i v. 25, kan inte ens föreställa mig tanken, men han verkar ju vara riktigt livlig och må toppen nu :)



    Nu är jag i vecka 40 och fruktansvärt otålig på att få träffa min lilla grabb, men ändå glad att lillen fått chansen att

    "bona sig" i magen ända in i slutspurten.

    Ha en skön kväll!

    2010-01-12 | 17:55:08
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/trasslet
  • Toril säger:

    Måndagar är nog veckans värsta dag... Hela långa veckan kvar till helgen...

    2010-01-13 | 09:33:04
    Bloggadress: http://fraktalverklighet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: