TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Blogga blogga...

Kategori: Detta har hänt idag

Vi var och besökte min syster igår.. Blev en snabbis.. hon skulle ju resa igen till irland under dagen..

Åkte hem o hämtade mattias..sen körde vi o åt på Frasses innan vi skulle till Neo på återbesök..


Återbesöket gick bra. Var sista gången sa dem.. Gabriel e ikapp nu så nu tillhör han inte längre neonatalmottagningen.. prematurtiden e över..

han hade dessutom gått upp nästan 300gr sen vi började med näringsdryckerna.. KANON..


Idag har jag jobbat lite extra.. en som e sjuk.. så hoppade in i dag.. o ska även hoppa in i morgon.. + personalmöte sen på eftermiddagen..





När mattias kommer hem ska jag köra ner till Audio Video.. han trode det bara var slutaren som fått sen en törn i kameran.. eftersom det tar lite tid innan den klickar av.. så det skulle dem lätt kunna fixa.. OM det nu e det..

Sen vidare till apoteket o ta ut gabriels näringsdrycker








Älskar dej siss..




provar pappas mössa..





o provar pappas glasögon......













Kommentarer

  • Annse säger:

    Mycket fina bilder beloved.. LOVE!!

    2010-01-31 | 14:14:51

Kommentera inlägget här: