TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Personlig Kudde

Kategori: Detta har hänt idag

Har en vän som gör egna motiv på kläder med namn på..

hon har prematurkläder i storlek 38-45, kuddfodral, grytlappar m.m
hon har massor olika motiv. skulle något vara av intresse..

här e ett örngott hon gjort till gabriel

Kan ju säga att han bara LÄNGTADE efter att få gå o lägga sej hos långben (som är hans största favorit)




2 av prematurkläderna i storlek 40.
Valfrittnamn kan skrivas på benet eller i rumpan på byxorna. och på bröstet på bodyn.
"mammas o pappas mirakel" "starkast" "segraren"eller bara namnet på er fina bebis  ja du bestämmer



självklart gör hon fler motiv.. vill du ha ett speciellt motiv så skicka med en bild när du gör beställning. så får hon bedömma om hon klarar av den eller ej..

Alla är dressar med omlottbody och byxor med mudd i midjan och benen.
samtliga kostar 150 kr / set inkl. ett valfritt namn.

Kommentarer

  • Marie-Från en prematurmammas hjärta- säger:

    Men så otroligt fint:D

    2010-12-20 | 14:34:56
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com/
  • Rebecca säger:

    Sååå fint! Och praktiskt, det finns inget bättre än omlott enligt mig :) Speciellt inte när de är små och man knappt vågar ta i dom små liven <3

    2010-12-21 | 21:26:25
    Bloggadress: http://beskan.blogg.se/
  • Emma säger:

    men gud, vad gulligt! nästan så att man vill skaffa några till familjen. ;)

    2011-10-08 | 17:38:18
    Bloggadress: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här: