TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

nu drar jag mej undan

Kategori: Detta har hänt idag

Har ju som sagt varit opererad i snart 1 år. o man har blivit medlem i några GBP grupper.
men ja nått hände med någon grupp o man blev ovänner med vissa medlemmar. Men man raderar blockerar o låter det vara lixom. det e ju inga IRL vänner lixom så varför lägga stor energi på det. jag gillar inte dej du gillar inte mej.. låt det stanna där. MEEEEN

nu e det så att jag blivit utkickad från några grupper pga en massa snack då i grupperna om mej. o det gillas inte.. varför ska det vara så svårt att bara vara tyst istället..

så jag drar mej ur GBP grupperna jag e med i.. o startar en egen o där kommer inte skitnacket in.

jag e trött på det. jag vet inte ens vad jag gjort för fel. varför kan man inte släppa taget, måste man verkligen sprida falska rykten om en människa man inte ens känner på riktigt.. e det verkligen vuxet beteende?

Kommentarer

  • Mot ett smalare liv :) säger:

    men fy vilka idioter!!

    Du gör helt rätt, skit i dom som trycker ner dej och skapa en egen grupp med vuxna människor :)

    2010-12-21 | 22:11:30
    Bloggadress: http://minviktigastekamp.blogspot.com/
  • Thessan säger:

    Du är en speciell människa, och har alltid varit.. kan man inte ta det så har man inte rätten att vara din vän!



    Jag kan ärligt säga att jag är lyckligt lottat som får vara vän med just DIG! De som inte försöker att vara vän med dig och bara snackar skit gör sina livs misstag!



    Puss på magen=) (som nästan inte finns mer) heheheh

    2010-12-22 | 12:56:08
    Bloggadress: http://canitbetoomutch.blogg.se/
  • Vill bara önska er alla en riktigt God JUl och ett Gott Nytt År! säger:

    Vill bara önska er alla en riktigt God JUl och ett Gott Nytt År!

    Och var rädda om varandra. Kram på er.


Kommentera inlägget här: