TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

min underbara duktiga son..

Kategori: Gabriel

vi hade vägning idag...

Sen i onsdags har han gått upp 500g, Kan ni gissa vems mamma som var den stoltaste i just det ögonblicket.

Det e så skönt vi matbordet numera. Jag slipper bråka med honom för att han inte äter.. Vi slipper vara ledsna på varandra. Vi kan äta i lugn o ro. och man märker verkligen skillnad på gabriel för han vill sitta kvar vid matbordet.
Okej han e nästan lika lite intresserad av maten som förr, men han har iaf intresse av att äta lite grann o titta på oss.. Och stanna kvar tills allt e klart..

Vi har dessutom hittat en bra bok som han älskar att jag läser medans han sodas.. Dora och den lilla stjärnan.




Detta ska gå bra...
Vi e bra föräldrar.. vi ska klara detta. Gabriel ska börja äta igen.



Ps: Glöm inte att maila om du vill forsätta läsa min blogg..

[email protected]

För till helgen låser jag bloggen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: