TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Min blogg

Kategori: Detta har hänt idag

Den handla just nu mycket om problemen vi har kring sonen så jag känner att jag nu vill sätta lösen på bloggen igen.. det börjar bli lite väl mycket Gabriel. Och jag vet ju inte hur resultatet blir..

Finns dem släktingar som redan dömmer oss o säger att detta e vårt fel. det e vi som har onormala matsituationer etc etc.. o jag känner att jag orkar inte höra massa skit från främlingar med..

Så läser ni min blogg o bara sitter o dömmer mej o mattias som föräldrar kan ni sluta läsa den..
för efter denna veckan kommer jag sätta lösenord på bloggen..

denna bloggen e till för mej o mina vänner. vill du fortsätta läsa den så maila mej

[email protected]

vem är du?
vad e din relation till min familj?
varför vill du fortsätta läsa?
har du egen blogg?

Kommentarer

  • Blivande Fru Svensson (24 dagar kvar) säger:

    Men herregud, håller er släkt på så. Fy vad hemskt :(

    Klart att ni gör så gott ni kan. Hoppas att ni kan knäppa dom på näsan och visa att dom borde hålla tyst!!!

    2010-08-10 | 20:47:03
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: