TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

fick precis en kommentar

Kategori: Detta har hänt idag

Örjan om Bättre matdag i dag:
Egentligen varför fjanta sig och låsa bloggen? Om någon anser att ni är dåliga föräldrar så låt de tycka de och ha sina åsikter om det. Ni gör ju rätt i att berätta för andra som söker information om varför kanske just deras barn vägrar mat osv ...
Jag hade aldrig låst bloggen för att ett par st anser så j-a mycket. Deras problem ärligt talat.
Ni kämpar bra, ni gör rätt!





Jag håller faktiskt med dej. Det e väl mest det att skulle det vara någon som kommer med kommentarerna så e jag ganska känslig just nu., Men jag berättar aldrig om hur jag mår. hur lätt jag har för att gråta för minsta jobbiga sak.. Alla tror jag e så stark o att jag e så duktig. men det e jag faktiskt inte. inte enligt mej. Minsta motgång o jag känner mej värdelös.

Men tack för din fina kommentar. det värmde mitt mammahjärta. Jag vet ju att vi gör detta för gabriels skull. O vi ska vinna mot hans bråkiga matsituation.

Kommentarer

  • Blivande Fru Svensson (24 dagar kvar) säger:

    Jag håller med personen som skrev den kommentaren.

    Men man ska aldrig prata om man inte har vatt eller befinner sig i samma situation.

    Har man 3 barn själv så borde man fattat att man går inte på föräldrar på det visset och dom har säkert sina brister dom med eller hur..

    2010-08-11 | 08:45:00
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: