TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Bättre matdag i dag

Kategori: Gabriel

Till frukost åt han 2 skedar gröt. Han brukar inte vara intresserad för 5 öre..

Till Mellis åt han 1 tugga banan. Han brukar få mellis så detta e en ny måltid han ska vänja sej vid

Till Lunch åt han 1.5 biff och 2 matskedar ärtor. Han brukar äta 2-3 skedar mat om jag har tur.

Till mellis åt han Ingenting. Han brukar inte få mellis i form av smörgås. Han brukar få slaska med närinsdryck så detta är oxå ett nytt mål han ska vänja sej vid

Till Middag åt han 0.5 dl spagetti o köttfärssås + 0.5 dl mjölk. Han brukar bara ta några skedar mat.





Jag hoppas att han snart har vant sej vid dem nya målen och han fortsätta öka middags måltiderna som han gjort idag.






ps: Jag låser bloggen till helgen..
Vill du fortsätta läsa så be om lösenord

Kommentarer

  • marie säger:

    Så himla härligt att det går framåt som du säger nya rutiner tar ett tag att vänja sig med!! ge han en stor kram från oss

    2010-08-10 | 19:43:19
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com/
  • Örjan säger:

    Egentligen varför fjanta sig och låsa bloggen? Om någon anser att ni är dåliga föräldrar så låt de tycka de och ha sina åsikter om det. Ni gör ju rätt i att berätta för andra som söker information om varför kanske just deras barn vägrar mat osv ...

    Jag hade aldrig låst bloggen för att ett par st anser så j-a mycket. Deras problem ärligt talat.

    Ni kämpar bra, ni gör rätt!

    2010-08-10 | 20:49:14

Kommentera inlägget här: