TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Något som låter lockande?!

Kategori: Allmänt

Lavendel Nalle har en uttagbar påse med linfrö och lavendelknoppar som kan värmas eller kylas. Låt nallen ge ömmande muskler lindring samtidigt som den sprider sin utsökta, härliga doft. Med den här kramvänliga lilla björnen medföljer också en filt i mjuk fleece.




Tre Miniatyrglasljus i ett vardera av; Mango & Mandarin, Tropisk Nektar och Mandarin Mojito. De tre dofterna frammanar en stämning av ljumma strandbrisar och drinkar på havsstranden. Trion av ljus levereras i en vacker presentask. Brinntid: 33–38 timmar.




Fräscha upp och förnya alla rum med det Bestburn hurrikanglasljus som är din favorit. Varje ljus ger 70–80 timmars oemotståndlig doft.




Med sin moderna stil matchar den här lampetten din inredning och bildar en perfekt bakgrund till vilken doft du än väljer. (Doftstråna måste dock kapas av till 25 cm längd, att de inte vidrör väggen.) Kan användas med alla av våra doftoljor (säljs separat).




En härlig symbol för vänskap! Produkten innehåller två frostade votivglas som är sammanknutna med en metalldel.




Skapa en spaliknande oas i hemmet, där du kopplar av och njuter av de rogivande dofterna och lena textilierna i detta presentset. Innehåller en uppblåsbar nackkudde, Body Butter, Badsalt Kristaller och andra njutningsfyllda lyxigheter.





Ja detta var lite av vad jag har att erbjuda.. fler produkter hittar du på www.partylite.se

Är du intresserad så hör gärna av dej till mej på

[email protected]

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lavendel nallen har Mathilda, hon älskar den! Och lukten stannar verkligen .. så den försvinner liksom inte direkt..

    2010-04-13 | 18:50:43
    Bloggadress: http://beppii.blogg.se/
  • Thessan säger:

    inga priser utsatta.. så jag antar att det är dyyyyrt som satan!! =)=)

    2010-04-17 | 07:31:47
    Bloggadress: http://canitbetoomutch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: