TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Läkarbesök

Kategori: Gabriel

11.30 var vi nere på bvc o träffade läkaren. underbar sådan.. han lyssnade på mej o mina ideer o tyckte ju att ett blodprov inte skulle vara så farligt att ta. så han tog gabriel i famnen o gick ut på labbet o bad om ett ämnesomsättningsprov o blodvärdeprov. så nu e det klart.. visar det sej att jag har fel får vi gå vidare med något annat, men då kan jag iaf utesluta detta..

han hade dessutom gått upp i vikt denna gången.. så nu väger han 8130gr.. var skönt att komma över 8 kilo äntligen..

Kommentarer

  • Ida säger:

    Härligt att han gått upp i vikt =) Han kommer nog säkerligen snart gå om Novah i vikt!

    2009-11-24 | 15:15:25
    Bloggadress: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: