TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

hoppas du ALDRIG mer får ett jobb inom vården

Kategori: Allmänt

Barnläkaren begärd häktad

"Hon mår väldigt dåligt så klart"




Ja det hoppas jag verkligen att hon gör.. Och jag hoppas att hon ALDRIG mer får jobba inom vården.

- Hennes inställning har inte ändrats det minsta. Hon förnekar å det bestämdaste att hon skulle ha dödat något barn, även av misstag, säger advokat Johan Eriksson till TT.


NÄHÄÄÄ.. vafan kallar hon det då om man ger en liten liten bebis VUXENDOS... IDIOT...

barmhärtighetsmord.. för vem?! henne själv kanske. men hennes föräldrar då som älskade sin flicka.?!


nej fy på henne.. inte hennes beslut.. Har aldrig träffat denna kvinna men jag HATAR henne..verkligen avskyr..







Kommentarer

  • Håller med säger:

    Hemskt att sånt ska kunna hända!

    2009-03-05 | 13:28:14
  • Miian säger:

    usch ja de e såå tragiskt.

    Tycker sååå synd om dom.

    nu rivs såren upp igen :(

    2009-03-05 | 21:38:03
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hur kan du skriva att du hatar henne??? DU vet väl inte vad som har hänt! Vad bygger du dina åsikter på, fakta från aftonbladet eller vadå?? tycker du ska vara försiktig att döma folk så. Du kan iallafall vänta tills utredningen är färdig. Jag vet inte hur du skulle vilja ha det. Men jag jobbar själv inom vården och har vårdat hjärndöda patienter, o hade det vart mitt barn så hade jag velat att det skulle få mkt smärtlindrande för att slippa lida. Sen att obduktionsrapporten viade höga doser kan faktiskt bero på att så små barn inte omsätter läkemedlen på samma sätt som vuxna.

    ville bara säga att jag tycker det e hemskt att du skriver att du hatar henne. Du var ju faktiskt inte där o vet vad som hände. E det så att hon har gjort fel så kommer det fram så småningom.

    2009-03-09 | 16:40:37

Kommentera inlägget här: