TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

fick en kommentar

Kategori: Allmänt

angående mitt hat om läkaren..

Hur kan du skriva att du hatar henne??? DU vet väl inte vad som har hänt! Vad bygger du dina åsikter på, fakta från aftonbladet eller vadå?? tycker du ska vara försiktig att döma folk så. Du kan iallafall vänta tills utredningen är färdig. Jag vet inte hur du skulle vilja ha det. Men jag jobbar själv inom vården och har vårdat hjärndöda patienter, o hade det vart mitt barn så hade jag velat att det skulle få mkt smärtlindrande för att slippa lida. Sen att obduktionsrapporten viade höga doser kan faktiskt bero på att så små barn inte omsätter läkemedlen på samma sätt som vuxna.
ville bara säga att jag tycker det e hemskt att du skriver att du hatar henne. Du var ju faktiskt inte där o vet vad som hände. E det så att hon har gjort fel så kommer det fram så småningom.



Jo faktiskt så bygger jag inte mina åsikter från aftonbladet.. nej jag var itne där, men vet vad som hände ändå.. eftersom flickan var en dotter till en av mina vänner.. Så låt mej ha mina åsikter för denna idiot till läkare dödade ett barn..
Flickan var inte ens i slutskedet av livet så dem ljuger ganska bra på nyheterna...  så tycker faktiskt att DU kan börja bygga dina åsikter på fakta istället för efter aftonbladet.. du kan omöjligt veta sanningen då du inte känner flickans mamma..

men så bra som nyheterna ljuger e det ju klart att det finns idioter som stöttar läkaren.. dem förskönar ju henne så fint..

KRÄÄÄÄÄK...

Kommentarer

  • Hanna säger:

    usch!! blir tårögd bara jag tänker på den tragedin!! =(

    så hemskt!



    när är det lillkorven fyller år??

    kram hanna och neo

    2009-03-17 | 11:41:04
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/
  • Mia säger:

    Utmanade inte dig men du får gärna göra den ändå:P räkna om mapparna då....



    Mvh Mia

    2009-03-17 | 20:46:55
    Bloggadress: http://miasradqvist.blogg.se/
  • Annse säger:

    Woohooo. Du är igång! Härligt!

    2009-03-18 | 16:45:55
  • mamman :) säger:

    Hej, Surre! Tack för att du stöttar, och JA surre hade rätt, Linnéa var INTE i livets slutskede, de gjorde något och vi vet fortfarande inte vad 5 dygn innan hon gick bort, och efter det var vår dotter inte sig lik, och det är det vi vill ha svar på vad hände under de 5 dygnen??? Att hon fick för hög dos av morfin sista timmarna i livet, det är det ingen som ifråga sätter! Utan vad hände innan???

    Surre har följt oss sedan vår dotter föddes fram tills hennes bortgång, så ingen ska komma och säga att hon inte vet vad det handlar om! Mamma till Linnéa. (surre, tack för att du inte nämner mitt namn just nu )

    2009-03-18 | 20:42:21
  • Anonym säger:

    Det som hände under de fem dygnen är väl en helt annan sak!!!??? förstår mkt väl att ni som föräldrar vill ha svar på det. Om det är så att eran dotter blivit felbehandlad och till följd av det blivit skadad, så är det verkligen hemskt! sådant får INTE hända! Men som jag förstår det så var läkaren häktad pga de höga doserna av bla morfin som visade sig vid obduktionen??? MEN jag tycker fortfarande att det är fel att uttrycka sig så starkt om att du bla HATAR henne! Varken jag eller ni vet vad som hänt!! Kan ju ha tillstött komplikationer utan att någon har gjort något fel! Döm henne först efter att utredningen e klar!!

    2009-03-19 | 10:12:59

Kommentera inlägget här: