TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

första gången... !!

Kategori: Vardag

Min son fick bada i sjön.. Det gillade han verkligen..


Först blev han lite rädd för han undrade ju vad detta var..

men sen gillade han det massor..

Underbaraste i hela världen.... <3


sen när vi kom hem så blev det mackaroner o köttbullar. Köttbullarna måste dock fortfarande delas i små små bitar


efter maten får man sitta o ta det lugnt en stund så inte all mat kommer upp igen..


Mysa lite med Nallephu måste man ju med få göra..



dra nalle lite i näsan med.. haha


det var vår dag...

Hoppas ni hade en lika trevlig som våran..

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Å, bilden där han vilar på maten och tittar ut "genom fönstret" är helt fantastisk! Vad stor han börjar bli, han har helt andra drag i ansiktet nu. Stora killen! :)

    2009-06-26 | 19:32:56
    Bloggadress: http://www.maersta.se
  • Natalie säger:

    Håller helt med dig, Johanna. Den bilden var så talande och vacker!

    2009-07-04 | 01:22:49

Kommentera inlägget här: