TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

brevidgång

Kategori: Allmänt

Natten mellan måndag o tisdag hade jag min brevidgång på det nya jobbet.. gick jättebra tycker jag.. första natten var ju mest att observera o skriva ner alla tänkbara saker..

Ska gå brevid igen natten mellan torsdag o fredag.. då får man hjälpa till o prova mer saker..

sista brevidgången ska vara natten mellan lördag o söndag.. o då ska jag göra allt själv.. blir som ett slutprov på att jag kan det med lite rutiner o mediciner o så..

Då jag har antecknat precis allt o kommer sitta o plugga in det så tror jag inte det kommer vara några problem..

Kommentarer

  • Kvack säger:

    Grattis till nya jobbet

    2009-06-18 | 12:32:10
  • Hanna säger:

    va kul att börja jobba! =) är sambon hemma med G? eller har han börjat på dagis?



    har två tävlingar i min blogg som du inte får missa!



    hoppas ni får en trevlig midsommar! ^^

    kram hanna

    2009-06-19 | 08:48:07
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: