TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

vår dag e planerad

Kategori: Allmänt

i början på mars e det vår 3årsdag..


Välskött familjeägt förstaklass, fyrstjärnigt hotell i sekelskiftesmiljö. Hotellet är nyrenoverat och har 42 rum fördelat på 4 våningar. Beläget cirka 1 km från centrum med goda kommunikationer.

Till huset hör även ett bibliotek i engelsk stil och en unik bastu i västkustmiljö. Välkänd restaurang i originell källarmiljö finns också.

Hotellet är beläget centralt med goda kommunikationer in till stadskärnan. Till fots tar det cirka 15 minuter in till Centralstationen.

Alla priser inkluderar stor frukostbuffé.

Välkommen till Best Western Tidbloms Hotel!

Erbjudandet innehåller:

- 1 natt i dubbelrum
- 2-rätters middag under kvällen på hotellets restaurang
- Frukostbuffé


Ska bli härligt att bara få åka iväg jag och min man.. Äta fin middag o bara njuta av varandra under natten.. Och sedan ha en lugn och fin frukost..

Kommentarer

  • ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆ säger:

    vad mysigt att få åka i väg på något sådant :D

    2009-01-19 | 22:27:40
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Pernilla säger:

    Ser väldigt mysigt ut. Hoppas ni får det bra =)

    2009-01-20 | 12:02:08
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    åhh... så mysigt!! ^^ vart ska lilleman vara??

    2009-01-27 | 22:53:18
  • ♥Hanna♥ säger:

    fuck... mitt namn försvann! haha, det va jag som skrev ovanstående!! =)

    2009-01-27 | 22:55:09
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: