TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

trött...

Kategori: Vardag

kom hem sent efter julbordet igår.. låg vaken en stund sen när jag skulle sova.. Hade typ precis somnat till när jag hör gabriel vara ledsen där uppe... jag tog täcke o kudde o la mej i gästsängen som e på hans rum.. ja jag tog ju upp gabriel o la honom brevid mej såklart.. han pillade o pillade o pillade i min hår.. men icke somnade han.. tog säker 1.5 timme innan han somnade om.. då la jag tillbaka honom i hans säng.. dock var jag ör trött för att gå ner igen så jag stannade kvar där uppe.. Gabriel vaknade säkert 4 ggr under natten o var ledsen.. jag orkade typ bara mummla fram.. såja gubben.. mamma e här.. ja det nöjde han sej med för då somnade han om.. så detta fick jag vakna till 4 ggr inatt.. så var väl inte den piggaste direkt när han ville upp kl 8 i morse..

dagen gick o klockan blev 12.. dax för att sova middag.. nej nej nej..tyckte gabriel.. han grät lite skrek lite busade lite o tjabbade lite.. ville INTE sova.. nehe.. lika bra att gå ner igen då..

när klockan sen blev 2 så började han vingla till lite.. o då jick jag upp o la honom... 5 minuter senare så sov han

Kommentarer

  • Fie säger:

    Sådana perioder har vi oxå, bara låta de vara uppe lite längre o sen låta de sova kortare när de somnar senare så de kan somna igen på kvällen :D kul att Gabriel går.

    Duktig Kille :D

    2009-12-04 | 16:12:20
    Bloggadress: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: