TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nu e det bara några timmar kvar..

Kategori: Allmänt

ja till julaftonsmorgon..

Jag o Mattias ska bestämma vilken julklapp Gabriel ska få öppna i morgonbitti. Sen får det väl bli att man får packa ihop alla julklapparna man ska ha med sej till svärmor.. Göra sej o ordning o allt..

Tror Gabriel ska få lite välling innan han ska sova middag.. han måste sova lite innan vi åker.

sen blir det att göra honom julfin sen köra till svärmor för att fira jul med hela tjocka Nilsson familjen + några till

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Låter smart att låta honom äta innan ni far. Allt för att det ska gå så smidigt som möjligt..



    Du har fått en jättefin design, härligt med lite färg här inne!



    Ha en härlig jul , hela tjocka släkten! :)

    2009-12-23 | 18:51:32
    Bloggadress: http://www.maersta.se
  • Heyli säger:

    ja hon kan verkligen det här med att skapa fina saker, den här måste nästan vara en av de finaste jag sett att hon gjort faktiskt! :)

    2009-12-23 | 19:05:26
    Bloggadress: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: