TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jobbig dag.

Kategori: Vardag

Gabriel vaknade flera gånger i natt.. så blev inte mycket sömn inatt.. men klockan 8 var jag iaf tvungen att gå upp.. Frukostdax.

efter det lite bus o lek.. sedan var det dax för att komma ner till vårdcentralen för vaccination för gabriel..
det gick bra. han blev inte ledsen alls..

han blev dock ganska gnällig när vi varit hemma en stund.. han ville inte ha någon middag.. han somnade nästan vid matbordet.. så det var bara att gå o lägga honom..

sen har det varit gnälligt hela dagen.. dock ingen feber iaf..
har gått o burit på honom hela dagen.. inget annat som har hjälpt idag.

Mattias tog iaf hand om Gabriel ikväll för jag körde en runda till pappa..

Snart får det bli dax att packa väskan inför inläggningen i morgon.. och duscha..

Kommer bli en låååång dag i morgon..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: