TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Hemma igen..

Kategori: Gabriel

Ja detta blev inte alls som vi tänk oss.. första dagen gick kanon.. Han lekte o åt bra.. så man kände sej nöjd med dag 1.. Dock blev det rejält trassel vid kvällstid.

han yrade o grät o snurrade runt o ja.. det gick itne alls.. tog tempen på honom o han hade då nästan 40 graders feber.. o han andades ansträngande..

vi blev flyttade till ett annat rum.. (vi låg ju i korridoren för friska barn)

han fick alvedon.. o han somnade efter en stund.. KLockan blev 01:30 o då klarade han knappt av att andas.. fick då medicin för det..

ja o så höll det på hela natten..

Så dag nummer 2 fungerade inte alls efter denna natt..

svårt för att andas.. o rosslande lungor o mycket gråt.. så det fanns inte mycket mer för oss att göra än att bli utskrivna o åka hem




Men jag frågade sköterskan hur det såg ut på matfronten.. o ja.. då dem skippar denna dagen helt i undersökningen så tyckte hon ändå det såg ok ut..

han åt bra o var intresserad av mat.. dock inga mega mängde, men han e ju itne heller en jätte.. o han blir mätt fort..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: