TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

då e det snart dax..

Kategori: Vardag

klockan e nu ca 10 över 7.. vi håller på med frukosten här hemma..

Gabriel har blivit ganska förkyld under natten så han har sovit dåligt.. tror det beror på vaccinet..

Jag håller på att packa det sista nu.. som Gabriels täcke o hans nalle o så.. lite personliga mys-saker.

Svärmor kommer vid kvart över 9 o hämtar oss.. sen ska vi vara uppe i salen kl 10:00


Kommer då inte ha dator på ett par dagar så jag får uppdatera allt när jag kommer hem..








ha det så bra kära läsare



Kommentarer

  • Kvack säger:

    Ha det så bra.

    2009-12-07 | 15:32:40
  • Helené säger:

    De är sååå jobbigt när dom inte äter :/

    2009-12-07 | 21:43:09
    Bloggadress: http://missh.blogg.se/
  • ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆ säger:

    Hoppas att allt går bra å att lilleman börjar äta ordentligt snart.. Kramar om

    2009-12-08 | 11:07:02
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: