TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nu var det minsann längesedan...

Kategori: Vardag

Bloggen har fått stå stilla ett tag..

inskolning på dagis avklarad o gabriel bara ÄLSKAR dagis... Han äter som en häst... han äter tillomed bättre än dem andra småttingarna gör.. o mathumöret håller i sej även hemma... så han äter o äter o äter o jag e sååååååååååååååååå jävla lycklig över detta..

I morgon e det personalmöte på jobbet... då skall det planeras ett nytt chema så jag kommer in ordentligt.. ska bli skönt, men då det blir 3 pass ena veckan o 2 pass den andra så skulle jag gärna vilja ha ett jobb till... några timmar på dagen sådär...



så ja... I morgon lämnas gabriel på dagis 11:00... sen sticker jag hem o fixar mej inför mötet.. efter mötet i malmö e det sommarfest med företaget så stannar kvar med min brukare.. Jobbar ju natten efter detta så slutar runt 13 tiden på fredag..



sen får man vila upp sej för på lördag blir det kräftskiva hos HANNAH... mmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer

  • Hanna - mamma till Neo säger:

    va kul att han gillar dagis! själv har jag ångest inför janurai då neo ska börja... =(



    jag ska oxå på kräftskiva imån! yummie!!



    trevlig helg, kram hanna!

    2009-08-28 | 21:09:47
    Bloggadress: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här: