TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

tisdag idag..

Kategori: Vardag

har busat med min älskling i tältet idag.. det gillar han..
har lite problem med att Gabriel inte ökar så bra i vikt så har nu börjat med att ge honom mat var tredje timme.. såhär kommer det se ut

7:00 Gröt med 1 matsked rapsolja +hans pulver.  sen välling efter det så mycket han orkar..
9:30 Mat med 1 matsked rapsolja + hans pilver. Sen välling så mycket han orkar
13:00 Välling
16:00 Mat med 1 matsked rapsolja +hans pulver. Sen välling så mycket han orkar.
18:00 Kvällsgröt med 1 matsked rapsolja +hans pulver
19:00 e det godnatt o Välling så mycket han orkar..


Han har speciall välling så jag tycker det e bra att han kan dricka det efter maten då den innehåller mycket kalorier.. vatten innehåller ju ingenting...

Sen får vi se hur det går på bvc om 2 veckor..







Idag ska jag på ryggbehandling.. behövs.. ont i ryggen..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kanon me välling till maten kör jag oxå med dåodå.



    min dotter är med liten!

    2009-04-28 | 10:01:32
    Bloggadress: http://mamamnemma.blogg.se/
  • carlie säger:

    vi båda har magra barn haha

    2009-04-28 | 14:01:09

Kommentera inlägget här: