TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

snart e det dax..

Kategori: Allmänt

var nere o beställde Gabriels födelsedagsatårtor idag...
sen vid halv 11 så somnade han o jag satte mej här o började fundera..

Nu e det snart ett år sedan.. hela livet vändes upponer.. Tårar o oro tillhörde vardagen.. Kommer aldrig glömma..


Här e den sista bilden på mej o magen. Jag e trött uppsvullen. Blev ingen fin bild, men den visar nog iaf hur jag mådde..


Nu har Gabriel kommit ut.. o detta e några timmar senare. Jag e svullen trött o fullproppad med morfin o dessutom magneziumdropp.. Ingen bra dag..


Denna bilden e ca 3 veckor innan Gabriel fick komma ut.. här hade magen börjat växa riktigt bra men även alla andra kroppsdelar som händer fötter ben ansikte...



men men.. jag fick min älskling iaf.. hade gjort om det igen om det skulle vara så..

Kommentarer

  • Annse säger:

    Jag tycker det glänser om dig på den tredje bilden!

    2009-04-17 | 08:13:32
  • Jennie säger:

    Jo det är delvis hemskt, jag fasar inför 1års dagen. Hur ska man lyckas låta bli att bryta ihop, varje månadsdag är lika jobbig, varje gång jag stannar upp och tänker på vad vi gick igenom bryter jag ihop.

    För mig är det inte samma bebis på något sett, den Aron vi hade på sjukhuset var så liten, ömtålig och sjuk. Den Aron vi har här hemma är alltid glad, alltid pigg å livlig. Inte ens när han är trött är han ledsen.



    Nej usch, den där 1 års dagen. Det kommer vara ett under att få uppleva den.

    2009-04-17 | 22:12:03
    Bloggadress: http://jenlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: