TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

hur kan man..

Kategori: Allmänt

förstår inte detta med vissa vänner.. Man har varit tajta vänner i många år.. man har hjälpt varandra med barnen o stöttat varandra i jobbiga situationer.. o sen bara ändras allt för att ett eventuellt förhållande tar slut eller man har funnit nya vänner etc etc.. den man trode var sin vän börjar nu ta andras partier o snackar skit o hotar om diverse saker.

hur e man som vän funtad då? e det inte alltid den som man alltid varit vän med som man ska hjälpa o stötta.. inte stöta bort.??? nej men då väljer dem bort en o gör livet surt för en.. snacka om idiotiska vänner.

Bara för att man inte e såkallat god nog längre så kommer massa gamla hemligheter från förr fram o skapar trubbel..

men det du kanske inte tänker på e att hemligheter finns även om dej så man kanske ska passa tungan lite för om man jävlas för mycket. så kanske en del smaskigheter  komma fram om dej med..

som jag hört innan idag.. sopa rent efter eran egna skitiga matta först..


Hate  m&m

Kommentarer

  • Hanna säger:

    aj då!! =( låter inte kul alls, hoppas att ni reder ut det...



    kram

    2009-04-01 | 22:15:33
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: