TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Bra dag..

Kategori: Vardag

Började dagen med mys på morgonen.. sen blev det lite förberedelser inför det som komma skulle..

var nämligen dax för fotografering idag..  Hittade en tjej på sidan modellbilder.se och gillade hennes bilder..
jag frågade henne om hon ville fotografera mej o gabriel.. o det ville hon prova på.. o tack för det.. för det var hel roligt..
trevlig o kreativ tjej som verkligen fick bra bilder.. Väntar på spänning på att få dem..

http://littlemissfreckles.blogg.se/ e hennes blogg.. besök henne gärna o beskåda hennes vackra bilder..

här e en av alla bilder som togs idag


jag e så kär i denna bild...





o en annan sak.. gabriel har fått sin första tand med i dag..

Kommentarer

  • angeluza säger:

    SUPER fin bild, verkligen!!!!

    2009-04-08 | 08:25:44
    Bloggadress: http://www.angela82.blogspot.com
  • ***Grannen*** ;o) säger:

    Alltid lika söt ju :o), Å grattis till första bissingen.... Jippi!!!! Jag har en ledsen & förkyld kille här hemma, är inte alls på g och börjar själv bli dålig me...blä. Vågar inte komma bort och riskera att smitta er. Puzz på er/ (Grannen);o)

    2009-04-08 | 12:20:50

Kommentera inlägget här: