TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Kräk och bubbelbad

Kategori: Gabriel

Nu ikväll när jag matat gabriel och det var dax för rap på blev hela jag översvämmad med kräk. Både jag och gabriel blev kladdiga. Blev att fylla badbaljan med vatten. I dag lyxade jag även till det med skum. Tror inte gabriel någonsin har älskat att bada så mycket som han gjorde i dag. Bilder kommer i morgon om jag får tid med datorn. Mattias åker i väg på jobb så e ensam till på torsdag. Ha det bra alla Bloggläsare.

Kommentarer

  • Annse säger:

    Längter tills jag ska träffa er igen :P By the way så kommer jag att vara AS-hungrig när jag kommer till er månd-kväll :P PÖSS

    2008-09-08 | 10:25:15
  • Linda och Jacob säger:

    mysigt med bubbelbad ju =)



    Ja du har så rätt så rätt så haha konstiga människor!

    2008-09-08 | 10:44:17
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här: