TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

dagen i dag

Kategori: Vardag

.. trött som en jävla... somnade vid 2.. sen ville Gabriel ha mat 3,5 o halv 7.. jaja.. sen var det bara att gå upp.. Gabriel somnade förståss.. fixade till mej.. satt vid datorn en stund.. sen väcka Gabriel o på med kläder o sätta honom i bilen sen ner till bvc.. 3245g väger han nu. sen kläder på igen o då kommer värsta strålen o en pöl på golvet säkert 1 meter från skötbordet hahaha.. kul..

Och idag kom äntligen Mattias hem.. fan vad skönt.. EGEN TID.. underbart.. Mattias har ju inte varit hemma sen i måndag så det känns skönt att han tar Gabriel lite nu.. att ha en bebis 24 timmar om dygnet hela veckor e ganska krävande.. hur pallar man vara ensamstående.. går väl bra om man har en snäll bebis(vilket jag har) men jag har en hund som e spritt språngande galen...

Kommentarer

  • Linda och Jacob säger:

    Ja hur man klarar att vara ensamstående?

    Min kille har varit allt ifrån snäll men jag klarade det =)

    Först incidenten som resulterade i 3 veckor på neo sen 1 eller 2 veckor lugnt sen kom kolliken som varade nästan 4 månader..

    Sen va min lillkille allmänt surig - hade ingen glad bebis förrän närmre han va runt 11 månader..

    Men nu är han den mest underbaraste kille jag någonsin kunde önskat mej så allt jobb och elände har det varit värt =)

    Tro maj, man klarar mer än man tror!

    2008-09-13 | 10:34:25
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/
  • Cissie (kusin) säger:

    wow nu väger han snart vad alissa vägde när hon föddes, 3425g :-)

    kram

    2008-09-13 | 11:43:10
  • Linda säger:

    Jag ÄR ensamstående, men William är ju lugn och snäll för det mesta. Fast emellanåt kan det såklart kännas tufft för egen tid är man inte direkt bortskämd med.



    Vad skönt att Gabriel växer så bra! Börjar bli stora killen nu ju! :-)



    kram Linda

    2008-09-13 | 13:47:37
    Bloggadress: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här: