TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nästa vecka..

Kategori: Vårt hem

ja nästa vecka när Mattias kommer hem från Örebro ska vi renovera om Matsalsrummet.

från början var det ett vanligt rum som hade dörr mot köket, men när vi gjorde om Köket så öppnade vi upp dörrhålet och planerade att rummet skulle bli Matsal... var tvrum på den tiden


Här breddade vi dörrhålet


här e rummet.. flyttade ut tv i storarummet innan vi började med renovering..




o nu e det då äntligen dax.. Måla taket, sätta upp vävtapet, Måla vävtapet i en tilljusad kaffelattefärg. Nya lister och ett valv till (det numera större) dörrhålet.. Även göra ett elementskydd


När det sedan e klart ska mina fotografier upp på den stora väggen

Kommentarer

  • eric säger:

    låter som det kommer bli jätte fint



    kram

    eric

    2008-10-30 | 16:02:01
  • Johanna säger:

    Tycker också det låter snyggt. Men varför vävtapet?

    2008-10-31 | 19:54:21
    Bloggadress: http://www.maersta.se
  • Tina säger:

    Åh, så fina kort! Jag har ju sett dem alla tidigare men Gabriel är så SÖT på alla så man kan se dem om och om igen. Han ler ju jämt, er lilla sötnos!

    2008-10-31 | 21:00:09
    Bloggadress: http://www.troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: