TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

lite fler bilder från dopet..

Kategori: Familjen


Gabriels Mormor och Nästkusinen Alissa


Min kusin Cecilia med fina Gabriel och fina Noel (Gabriels bästa kompis)


GudFar martin o hans tjej. o Lilla Kusinen i Magen..


Klart så ville flickorna vara med o hjälpa gabriel med att öppna paketen


Gabriels FarBror Hans med Kusinen Alice


Alissa Hjälper Gabriel med slipsen


Gabriels Underbara Pappa o min blivande man


Gabriel MorBror Jimmy


Gabriels FarMor o FarFar


Gabriels fina halsband. (Pappan har mattias fått i födelsedags present)


Gabriels fina presenter + 1000 kr som han redan fått in på kontot.


Tackar er alla för en oförglömlig dag. Hade aldrig klarat den utan den anse o anton o martin o bella.

Och tack till alla gästerna som kom med glada humör. Hoppas Maten smakade! och att ni inte gich hem hungriga.



//Susanne, Mattias och Gabriel


Kommentarer

  • Emma säger:

    ja familjen kommer verkligen först sen man fick barn!

    Ni verkade ha en fin dopdag :)

    kram

    2008-10-28 | 08:25:29
    Bloggadress: http://mindottervera.webblogg.se/
  • Tezz säger:

    Gus så söt han är Gabriel!

    Vilka superfina dopprestenter!

    pappan med barnet som bär Gabriels halsband var ju supermysig!!=)



    Ha en bra dag!

    Kram Tezz

    2008-10-28 | 12:35:21
    Bloggadress: http://mamtezz.blogg.se/
  • netra säger:

    Hej tack, javisst kan jag hjälpa dig att styla din om du vill

    2008-10-28 | 14:26:55
    Bloggadress: http://netra.blogg.se/
  • rosie säger:

    gud vad söt han var i slipsen.. =) lycka till i framtiden.. =)

    2008-10-29 | 01:08:13

Kommentera inlägget här: