TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

fredag och Lördag..

Kategori: Gabriel

Igår var jag Barnvakt till Nathalia en runda.. var roligt.. hon och Gabriel kommer bra överrens..
"jag tycker han e så fin" säger hon hela tiden.. "ja han tycker du med e fin" säger jag då.. då skrattar hon..
Gock ner till ån o matade ankorna


Påväg ner till ankorna..


Hej sötnos Gabriel - säger nathalia


Bröd måste ankorna få..


Gabriel nöjd och glad. Älskar att få vara ute


Nathalia ville köra en runda.. duktig..


När vi kom hem blev det BUS....


sen mat såklart..


sen MYYYYYS


Håret börjar ta en riktig fart nu på Gabriels perfekta lilla huvud..


dessutom fick jag fotografierna som vi beställt från kristianstadbladet.. WEEIII...




Senare på kvällen:

Då åkte vi till Mattias bror Martin o Carlie.. Lämnade Nathalia o åt middag o kollade på idol.. vettikatten om jag gillar det iår.. Men Gabriel gillade iaf musik..

en bild på gabriel då han provar coola brillor..

















IDAG:

städat o gjort fint i huset.. känns skönt..
Varit på grizzly o köpt hundsaker o dessutom tittat ut ett akvarium som jag ska få av mattias i julklapp..

Ätit middag på DINOS i fjälkinge..

ekohallen o köpt ramar till fotona..

sen hem o myst med lillprinsen o sambon..

Nu e det dag för sängen.. skönt att sova..

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Herregud så fina bilder!! De där ungarna skulle man ju bara vilja träffa nån dag, så himla söta! :-)

    2008-10-13 | 20:57:10

Kommentera inlägget här: