TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

ett meddelande..

Kategori: Allmänt

Läste precis i min väns Fantastiska blogg om hur hennes ungdomskamrat förlorade sin älskade fru och sin bebis i en bilolycka.. dessa saker gör mej så otroligt ledsen.. det får mej att gråta varje gång jag hör om någon som förlorat sitt barn.. tror jag har blivit "skadad" pga det som hänt mej.. Jag tänker hela tiden.. "tänk om det varit vi.. tänk om det varit Gabriel som inte fick finnas mer"

iaf nu så ska jag länka till hans sida då han har börjat med att sjunga sånger..

www.myspace.com/wikstrombjorn

Kämpa på min okända vän. Du och din dotter kommer resa er starka efter detta. Glöm aldrig att Ta hand om varandra o visa varandra kärlek varje dag. Jag e grymt stolt över dej och över din kamp för dej och din dotter.


Från Björn "blogg"
2008-04-21 OMKOM BÅDE MIN DOTTER OCH MIN FRU VID EN TRAFIK OLYCKA I SMÅLAND. MIN FRU BLEV 34 OCH MIN DOTTER 13 DAGAR. MÅNGA AV LÅTARNA HANDLAR OM JUST DETTA OCH KAMPEN FÖR ATT GÅ VIDARE. MIN 4a ÅRIGA DOTTER ELLEN LYCKADES JAG RÄDDA, MEN MED SVÅRA SKADOR. NU ÄR VI TILLBAKA OCH LANDET LIGGER FRAMFÖR OSS!!! 32årig ensamstårnde pappa som lirat och skrålat sedan barns ben... försöker mig på de flesta instrument. kommer här att visa det som både är färdigt och halv- färdigt. Har du en tanke eller känsla om min musik? Tveka inte, du kan skriva både pos och neg.... jag kan ta det.




*nej nu måste jag gråta, förstår inte hur man klarar detta.. så otroligt stark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilka fantastiska låtar..*

Kommentarer

  • Björn Wikström säger:

    TACK!!

    2008-10-17 | 08:14:04
    Bloggadress: http://www.myspace.com/wikstrombjorn
  • catta säger:

    hejsan!! halkade in på din blogg via lindas, såg att din son är född samma dag som min dotter!! så söt han e. ha det så bra!! Kram catta

    2008-10-17 | 08:27:03
  • Elin säger:

    Jaa... fy fan.. jag börjar gråta av detta... jag är annars ganska så stark..men när det gäller familj, barn å tragiska saker.. då bara jag gråter..

    ska in på hans sida nu..

    kram å ha en fin helg!

    2008-10-17 | 11:34:40
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: