TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

En lista

Kategori: Gabriel

När fick du reda på att du var gravid? slutet på November 2007
Blev det en chock?  Både ja och nej
Hur gammal var du? 25
Hade du mycket halsbränna? Ja
Spydde du mycket? nej
Hade du mycket foglossning? vet ej.. hade ont men vet inte om det var det eller ej
Ditt sf mått som störst? vet ej
Har du fått bristningar? ja hela magen e full
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Kände på oss att det var pojke. På UL fick vi det bevisat
Vad hoppades du på? en Bebis
Gick du över tiden? nej
Födde du för tidigt? Ja det kan man väl säga
Hur var förlossningen? Jag minns inte så mycket.. var ganska så avdäckad pga mitt höga blodtryck. Blev iaf kejsarsnitt 20:25 på tisdagkvällen den 29 april..
Blev du sydd? ja haha.. hur skulle magen annars se ut..
Dragen med sugklocka? nej
Hur många var inne i förlossningsrummet? ingen aning.
Hade du någon nära med dig? Sambon mattias kom 10 minuter efter att Gabriel kommit ut
Vilket BB födde du på? rigshospital o köpenhamn
Hur stor var bebisen? 648g o 30 lång
Vad fick den heta? Gabriel heter han
Var allting värt det? Skulle kunna gå igenom allt igen.. nu har jag ju världens finaste unge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: