TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

sönder....

Kategori: Allmänt

Ja min Kamera gick i sönder idag.. Lisen bara ramlade av.. Blev så ledsen så jag började gråta.. ett liv utan kamera e inget liv för mej..

iaf så blev jag en liten liten flicka igen o ringde PAPPA.. Frågade om jag fick låna hans tills vi har råd att köpa en ny.. o det var klart jag fick det.. så körde upp dit o hämtade kameran.. drack kaffe o rökte några cigg o snacka dynga.. alltid lika trevligt..


gabriels nya favorit sovplatts..





Bry er inte om högen i bakgrunden.. jag möblerade om hela rummet i dag så vissa saker ligger i en hög som jag ska sortera i morgon..

Kommentarer

  • Elin säger:

    Skulle inte du sluta röka? =D

    Söt sovställning Gabriel har!! =)

    2008-11-19 | 20:34:11
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Gullig pappa! :)



    Visste inte ens att du rökte. Att sluta tycker jag låter som en bra idé. ;)

    2008-11-19 | 20:48:38
    Bloggadress: http://www.maersta.se
  • Fie säger:

    Najs, sött o Johan älskade sin gåstol oxå, nu ska jag dock sälja den när han blivit för stor, användes flititgt fram till 9-10mån

    2008-11-21 | 07:32:02

Kommentera inlägget här: