TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Min tomte..

Kategori: Gabriel






Kommentarer

  • Niklas (En liten prick på jorden) säger:

    Hej alla fina människor,ni som tycker att Gabriel är söt,stilig,fin,underbar alldeles,alldeles bedårande..Var tror ni han har fått dom egenskaperna ifrån:P haha...Kram på dig syrran



    2008-11-17 | 11:28:16
  • Cissie (kusin) säger:

    Den lilla tomten får gärna komma o jula för oss :-) så söt!! o han växer. Vi e fortfarande förkylda men snart måste vi ses!! kan komma o hälsa på er när vi inte e så snoriga! kram på er

    2008-11-17 | 12:38:09
    Bloggadress: http://virrpellan.blogg.se/
  • Viveca säger:

    Åh vad fin han är! Ser så sött nu när han slumrar in!

    2008-11-17 | 14:21:52
    Bloggadress: http://viveca.blogspot.com
  • Miian säger:

    Oh vad fint!!!!!

    Ang Onsdag beger jag mig nog till Barbacka,får spel utav hemmadagar :P

    Men e du sugen kan du ju dra dit?

    Kram

    2008-11-17 | 21:39:38
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Pamela säger:

    Gud så söt han är! Måste oxå ta tag i det där med julkorten!

    Jag hittade dig förresten på FL och såg då att det skiljer 2 dagar på Simon och Gabriel :) Simon är född 27 April :)

    2008-11-17 | 22:51:26
  • Aleksandra säger:

    Casper har något liknande den tomtedräkten, alltså dom blir ju bara så söta i dem.



    angående det där med skitsnacket, ofta tyder skitsnack på avundsjuka, och ni verkar ju har det hur mysigt och fint som helst med massa av kärlek, er gosse ser ju verkligen ut att må bra. ibland får man lägga dovörat till och inte lyssna på vad andra säger, jag vet att det inte är så lätt.. bara du inte låter dom trycka ner dig. det är ju så att folk tycker ju om att snacka en massa skit, det får dom att känna sig bättre, huvudsaken är att ni vet vad sanningen är och era riktiga vänner. jag tycker i alla fall att du verkar vara en riktig kanon mamma=) ha det bra.

    kram från oss. ( tack för att jag fick lösen)

    2008-11-20 | 13:36:49
    Bloggadress: http://Aleksandralivet.blogspot.com
  • Marilene säger:

    Awwwweee...... Så sött!

    2008-11-24 | 07:52:15

Kommentera inlägget här: