TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Fredagen..

Kategori: Gabriel

I dag så tog jag o Gabriel en tripp till Kusinen Cissi o hennes underbara busungar.. alltid så kul o vara där.. Lilla Noel e inte så liten längre.. står o går o ja vet allt... riktig duktig kille.. O Alissa e en bebisknarkare.. hahaha hon får nog itne nog av bebisar..


Cissi med dem underbara barnen


Noel har länge varit intresserad av gabriel men det e inte förrens nu man ser att Gabriel börjar intressera sej tillbaka..


Jag o gabriel.. Lilla Noel vill förbi..


Dockan "skrollan" o gabriel lika stora hehehe






duktiga duktiga Noel... *Älskar dej lillfis*





Tusen tack för bilderna..

Kommentarer

  • Cissie (kusin) säger:

    Ge Gabriel en riktig stor puss o kram från oss, vi älskar honom!! o dig med såklart :-)

    2008-11-28 | 17:34:58
    Bloggadress: http://virrpellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: