TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

værsta dagen

Kategori: Allmänt

Hade den værsta dagen i dag. Han har apneeè eller vad det kallas.. han glømmer att andas ibland.. och sjukskøterskan snurrade på fel apparat så han fick inget extra syre så hans syresættning dalade ner till 33.. så jag fick sætta gasmask på honom. då tog det bara en halv sekund så var han sitt rætta jag igen. men jag var så rædd så tårarna bara sprutade.. Nu længtar man hem ÆNNU mer.. som tur var hann det aldrig bli en fara før honom, men man undrar ændå tænk Om det gørs fel næsta gång med o dem inte e snabba nog?


image832

ælskar det SnuttSnutt

Kommentarer

  • Cissie säger:

    Usch jag förstår verkligen din rädsla!! hoppas o ber att allt ska gå bra. Hoppas verkligen ni kommer över på svensk mark snart!!!
    tänker på er!! han e så liten o söt... ett verkligt mirakel!

    KRAMAR

    2008-05-17 | 12:37:16
  • Elin säger:

    Usch...!! Förstår verkligen att du är rädd.. Hoppas ni snart får komma hem till Sverige..! Tänker på er! Håller med *pekar uppåt* Cissi..han är verkligen ett mirakel! =)
    Kramar till Er!!

    2008-05-17 | 14:28:47
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se
  • Marie säger:

    Hej!!!

    Vet precis hur de e hjärtat sitter i halsgroppen som en klump..Zebbe han hade/gjorde oxå så innan han lärde sej att han måste andas själv.
    Förstår att de e extra oroligt efter som dom gjorde fel oxå..
    Hoppas ni snart kan få komma över te sverige..

    mvh Marie

    2008-05-17 | 15:48:39
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Fredrik Inredning & Mode säger:

    Nåååå sååå liten och söt, tänker på vårt änglabarn som jag och min tjej skulle haft hon var också så liten... Allt kommer att gå bra...!

    2008-05-17 | 18:49:52
    Bloggadress: http://fredrikfredrik.webblogg.se
  • Fredrik Inredning & Mode säger:

    Du kan gå in och läsa under Evelyn! Där har kommit lite fel saker också där men om du tittar där så kan du läsa...

    2008-05-17 | 21:22:29
    Bloggadress: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här: