TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Uppdatering

Kategori: Gabriel

Ligger kvar i lund. Gabriel har fortfarande respirator. Jag börjar vänja mej vid det nu. Igår gjordes det en massa saker. Eftersom det inte går att ha nål i någon av artärerna eftersom dem går sönder hela tiden så fick dem typ operera in en nål i armen på honom. Skönt nu slipper dem sticka honom mer. Sen blev det hjärt och hjärn ultraljud. Satt där nervös som fan. Allt visade bra bra. Blodproverna visar oxå bra. Så förhoppningsvis är han bara trött och inte sjuk i en infektion. Vi får avvakta och se.

Kommentarer

  • Marie säger:

    SKÖNT att höra allt ser bra ut å att dom inte hittat något på honom.

    Satte dom den nålen i armvecket på honom??

    PÅ Zebbe skulle dom sätta den där men den gick sönder så dom satte den i huvudet på honom.

    Jag fick vara mä när dom satte den i huvudet på honom..ÅÅ kan ju säga de att de verkligen skar sej i mitt HJÄRTA över att se vad dom höll på mä.





    Kramar om er å sänder styrkekramar

    2008-05-31 | 07:23:49
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Hanna ^^ säger:

    lillplutten måste va jätte trött... så som han köpar! och denna värmen kan inte va lätt heller. puh!!

    trevlig helg! kram hanna

    2008-05-31 | 22:56:30
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/
  • Sigrid säger:

    Stackars lilla vännen.. det är en kämpe ni har!!!!

    2008-06-01 | 22:25:43
    Bloggadress: http://sigrida.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här: