TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

ny uppdatering

Kategori: Allmänt

Japps.. en ny hjærnrøntgen har gjort på gabriel.. Den visar fortfarande inga tecken på blødning. phuu.. risken efter en vecka e ganska liten så det e skønt.. Løkaren har æven lyssnat på ductus igen.. åter igen hør han inget.. phu.. tur det med..

han har økat maten.. bra bra..

blir flyttade till vårt eget sjukhus troligtvis redan næsta vecka.. dær kommer Gabriel få ligga tills iaf den 6e Augusti.. beroende på hur det går.. men man ska iaf røkna på BF datum + 2 veckor ca..

JAG HAR BLIVIT FRISK OCH ÆR NU UTSKRIVEN.. ska bara upp på avdelningen varje morgon før att kolla trycket o få min dagliga medicin..men det e OK..

Jag och mattias har fått ett dubbelrum på pasienthotellet.. Gratis .. fett skønt.. før vi behøver verkligen sova några timmar om nætterna.. då dagarna blir ganska långa.. och apparaterna blippar o piper o skøterskorna kontrollerar varje gång något låter så man hade aldrig kunnat sova inne i det rummet dær gabriel ligger..ligger en annan bebis oxå i det rummet..



ja dær var allt nytt

Kommentarer

  • Elin säger:

    Va skönt att allt ser bra ut! Drygt å vara så länge på sjukhuset.. Men det går nog fort.. =)
    Härligt att ni kan få komma till kristanstad nästa vecka... då kan ju ni träffa folk oxå..
    Ha det så jättebra! Klappa lilla fina Gabriel från mig!

    2008-05-08 | 19:42:49
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se
  • Johanna säger:

    Vad skönt att det går framåt och att allt är bra både med dig och plutten. Underbart att få komma till hemsjukhuset så snart också, för att kunna skapa nån slags vardag. Blir glad när det går så bra! :)

    2008-05-08 | 22:02:36
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se
  • Emma och Elnamamma säger:

    Vi hoppas att allt e bra med er, längtar att få träffa det lilla miraklet...tänker på er.
    kram Elna å Emma

    2008-05-08 | 22:45:45
  • Linda säger:

    Så skönt att höra att allting är bra med Gabriel! :-)

    Kram på er!

    2008-05-08 | 23:04:28
    Bloggadress: http://augustibebbe.blogspot.com
  • miian säger:

    Tack,vad fina ord du skriver om mig!
    TACK!
    Jag ska lära dig allt jag kan hahhaa,vilket är ingenting =) Men min lilla bebis verkar nöjd ändå ;)
    klart jag träffar er,bara säg till när ni får ta emot besök osv så är jag är =)
    Kram kram

    2008-05-09 | 08:25:01
    Bloggadress: http://miian.blogg.se
  • Helena säger:

    gud vad skönt att allt e bra, och måste kännas underbart att få komma "hem" igen.

    2008-05-09 | 08:27:24
  • Cissie säger:

    Skönt att du e frisk nu oxå. försök sov o samla kraft nu bara o ge lilla gabriel en puss från oss! Vi ska förresten ha dop den 31 maj men har inte bjudit er nu pga allt som hänt, tänkte att det var det sista ni skulle fundera på. bättre om vi träffas sen själva i mer avslappnad miljö... eller?

    Kramar

    2008-05-09 | 08:36:43
  • Hanna ^^ säger:

    tur att han inte fått några skador trots den tidiga ankomsten... =)
    å kul att ni får komma hem till sverige igen nästa vecka! längtar efter att får se lite bilder på lillen!!
    kram kram

    2008-05-09 | 20:20:40
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här: