TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Min snutte

Kategori: Allmänt

ja han har varit lite nere i nån dag nu.. Pulsen och syresættning har dalat lite upponer.. dem har gjort ett blodprov och kollat, det visade en liten liten infektion.. så dem ska børja behandla med antibiotika i dag.. dem sæger att det e vanligt och att alla prematurbarn får det.. och får det sannerligen en 2-3 gånger till innan man blir utskriven..

men fyy.. skiter i hur vanligt det ær.. man tycker det e skitjobbigt ændå, att sitta hær dag ut o dag in i danmark.. att inte fatta ALLT angående min son.. denna jævla danska rappakalja som jag itne fattar ett skit av.. snacka om att jag e trøtt nu.. kænner fan att jag orkar itne mer..

men før min son.. min ælskade snutte.. mitt allt i livet.. jag gør vad som hellst. men fy.. mycket trøtt krafterna e slut.. nu går man på en liten energi reserv som man har i gømmerna, men det e oxå allt.. længtar hem

Kommentarer

  • Elin säger:

    Förstår att du längtar hem! Hoppas ni snart får komma till skåne iallafall! Där fattar man iallafall språket..:)
    Hoppas han snart blir fri från infektionen lilla gabriel!
    Massor av Kramar

    2008-05-12 | 10:07:10
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se
  • Cissie säger:

    Usch jag förstår att ni har det jobbigt och ovanpå alltihop svårt att förstå vad läkarna säger det kan inte va lätt men trösta dig med att ni e på sjukhuset och de vet vad de gör och de gör ju allt för att gabriel ska må bra! Hoppas bara ni får komma över på svensk mark snart så du/ni kan slappna av lite!! tänker på er. Kram

    2008-05-12 | 10:38:00
  • Johanna säger:

    Usch, styrkekramar till dig. Det går bra till slut, gäller bara att hålla ut. Hoppas ni får komma hemåt snart och få lite mer fysiskt stöd av släkt och vänner.

    2008-05-12 | 11:03:23
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se
  • Hanna ^^ säger:

    förstår att allt måste kännas skit jobbigt tjejen!! men ni fixar det ska du se... =) hoppas ni snart får komma hem till sverige så ni iaf förstår språket! haha...
    massa lycko kramar till er! ^^

    2008-05-13 | 09:54:42
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se
  • KaOl säger:

    Usch det måste vara jättejobbigt för er; bara att ha en liten prematur bebbe med alla oro det innebär - men att dessutom inte få vara i sitt land där man förstår språket ordentligt! Skönt att hjärna o hjärta ser bra ut - infektionerna fixar de säkert att häva! Han verkar superstark er lille kille!! Håller tummarna för att ni snart får komma t Ksd! Stor kram!

    2008-05-13 | 09:56:28
  • miian säger:

    Usch för Danska,det är lättare att läsa än att höra,så be doms kriva ner allt och läs det istället sen!
    e ju inte lätt att hänga med,och ändå e vi skåningar..om ändå alla stockholmare kunde fatta att skånska och danska INTE e samma språk ;)
    Hoppas att ni snart får komma "hem" till stan,så vi kan ses..jag vill se honom live eller på en massa foton!
    Har aldrig någonsin sett en sån liten bebis,jag e på helspänn!
    Hur stor e han nu?
    Kan fortfarande inte fatta att man kan få såna små liv att överleva....helt otroligt!!!
    Kram på er!
    hälsa gubben och pussa försiktigt på den lille

    2008-05-13 | 10:27:16
    Bloggadress: http://miian.blogg.se
  • elna säger:

    Hoppas att ni blir starkare för varje dag tänker på er

    2008-05-13 | 15:01:41

Kommentera inlägget här: