TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Mår bra

Kategori: Allmänt

Det gör vi alla. Gabriel fick bort respiratorn i dag. Då hans lungor andas så bra själv. En liten extra slang i näsan för extra syre har han bara. Nu har även jag börjat ge honom bröstmjölk som jag pumpar ut.
645 g och 30 lång var han när han föddes. En livlig och sprallig bebis. Han e otroligt framåt och välutvecklad säger dem här. Så allt ser ljust ut för vår son. Det finaste vi någonsin har sett säger både jag och mattias. Otrolig kärlek som man inte viste kunde känna.

Kommentarer

  • sofie säger:

    Grattis till den lille... hoppas allt e bra med er!

    Kramar Familjen Selin/Persson

    2008-05-01 | 21:22:16
    Bloggadress: http://www.barahonsofie.webblogg.se
  • Cissie säger:

    Gud vad skönt!! har varit så otroligt orolig men bra att han e stark, en riktig kämpe! Ni ska veta att ni finns i våra tankar varje dag!! Kram

    2008-05-01 | 21:24:26
  • Mammaosa säger:

    Skönt med en riktigt lite kämpe

    2008-05-01 | 21:28:40
  • Emma Granath säger:

    GRATTIS till gabriel.. Ja hoppas att allt är fint med er.. fick en chock när ja skule in o se bilder på din mage mm o läsa hur de går osv o ser att han kommit...

    såååå liten...

    tänker på er. KRAM

    2008-05-01 | 22:06:43
  • Emme säger:

    Grattis till lillkillen.
    Skönt att han mår bra efter omständigheterna.

    Kramar

    2008-05-02 | 01:07:24
    Bloggadress: http://www.pluring.blogg.se

Kommentera inlägget här: