TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Kvällen var magisk.

Kategori: Allmänt

Gick ner till gabriel med min mjölk på kvällen och just då var det dax för gabriel att få sin hygien fixad. Jag fick hjälpa till med att tvätta hans lilla kropp och typ tänderna. He He han gapade direkt och suttade på topzen. Sen fick jag lyfta upp honom i mina händer. Där låg han helt naken i min famn. Kommer aldrig kunna förklara hur detta kändes. Men det var magiskt. Min underbara son.låg där och skrek som vilken liten bebis som hellst. Jag la ner honom igen och han fick ny Blöja på.

Kommentarer

  • Karlet säger:

    ^Åhh skoj gumman å hålla i honom.
    kram

    2008-05-03 | 08:54:06
  • Johanna säger:

    Gud så härligt! Vad glad jag blir! Kärlek!

    2008-05-03 | 11:48:30
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här: